21 februari.

Gårkvällen började bra. men slutade mindre bra, som vanligt nu på senaste tid då jag råkar festa?
jag vet inte riktigt vad som händer, men blir sne som fan på slutet av ngn konstig anledning?
Jag tror att jag inte ska dricka på ett bra tag nu, inte för att jag dricker ofta i vanliga fall heller, men nu får de vara i ett par månader tror jag.

sen ska jag försöka bli lite nyttig igen och fortsätta med min träning och nyttig mat , har blivit en hel del fusk nu senaste veckorna med tanke på att jag klarat teorin, tagit körkort och sedan lite sånna saker.
Nu blir de skärpning igen! punkt slut.

Idag har vi umgåtts med Harald och sussie hela dagen, började med att vi for och badade på edda för att sedan dra oss mot krysset och beställa onyttigheter till middag ;S detta blir mitt sista skrov på länge! jag lovar er. men gott var det!
Nu komme vi nyss hem, vi har sett film och ätit popcorn, satan vad jag är mätt nu! efter allt skit jag stoppat i mig.
De blir iaf så att jag sover i ursviken inatt oxå, första gången på otroooligt länge som jag sover borta i 2 dagar !
Men fick ett sms av min söta mamma " jag har tagit in hästarna , så du kan komma imorn ist"
så jag behöver faktiskt inte hem :) frääääsigt.

Imorn därimot ska jag dra mig hemmåt. ska ut och brassa med Bobby och sedan chilla på litegrann:)
Nu ska jag lägga mig i Jontes sköna säng och se lite tv , så godnatt gott folk!

hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0