17 februari 2009

Är en dag jag kommer minnas hela mitt liv!
jag tog KÖRKORTET IDAAG :D!!! fyfan va braaa, satans så nevös jag var, och sataaaaan så glad jag är! :D
Jag blev så glad då han sa att jag klarat det att jag var tvungen att ta tag i människan och skaka om han och fråga om de var sant :P!

NU sitter jag hemma, har kört Jontes bil från staan :]

Ngt mindre trevligt ska jag oxå berätta, jag löämnade hästarna inne i morse för de var -30 grader.
Nu när jag kommer hem säger pappa -de har varit lite oroligt i stallet!
jag går dit och öppnar stalldörren, och till min fasa ser jag bar VÄRLDENS bomnedslag! allt ligger på golvet, jag menar ALLT!! sen står Macho där och ser ledsen ut, med boxdörren ÖPPEN!??? hur fan kan de komma sig??
sen ser jag mig omkring, han har ätit av betforet och nästan hela säcken med Grov!
Usch, hoppas bara att de inte bli nå kolik av de hela .

Ska gå ut och ge hästarna vatten nu, sen ska jag städa och fixa i stallet, efter det träna och sen fira min dag med familjen :)!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0