14 februari ,alla hjärtans dag.

steg upp vid 10 ungefär som vanligt, gick ut och tog ut och kollade Bobbys hage, såg att en av trådarna hängde lite igårkväll, och mkt riktigt! fast tur att de var lätt att fixa till .
Tog ut hästarna sedan som var busiga .

Har just ätit lite fruckost, och nu sitter jag och väntar på att Jonatan ska vakna, vilket kan ta ett tag!?.

Idag är de alla ♥ns dag och varken jag eller Jonatan vet vad vi ska hitta på?
vi har funderat på Bio, men nde är inte så roligt?
Funderade även på om vi ska dra till stan och köpa mat inne på "ica torget" som vi kan ta med oss hem och äta och sedan bara mysa framför tvn eller ngt sånt? de lutar åt det iaf, lät både lättast och mysigast.

Planerna för dagen är så stora som att jag snart ska ut och brassa med Bobby , ska springa några varv runt byn och sen köra nå intervaller i backen , sedan ska jag skotta och göära klart i stallet så de bara är att släppa in gossarna ikväll :)

Förhoppningsvis så kommer mina byxor till veckan som jag beställt ur Halens katalogen, jag hoppas!
NU ska jag väcka Jonatan, han kan inte sova bort dagaarna jämt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0