30 december.

Kallt som fan även idag, men endå ngn enstaka grad varmare än igår, framsteg? :P
-22 då jag steg upp vid halv 11, släppte inte ut hästarna fören vid halv 12 idag, dom tycker endå inte om att vara ute sålänge när de är såhär kallt stackarna .

vid 13,30 kom emelie hit och plockade upp mig, drog vidare mot byske och bytte bil till min mammas och for vidare mot stan,och fyfan vad människor och bilar överallt! köer i mass och massa idioter som inte borde få köra bil, en tokfan låg då på 40kmh på 110 väg oxå, jag blev förbannad och tutade när jag körde om , idioter!
väl framme på solbacken så mötte vi upp en karl som skulle köpa pappas ena mobil utanför Jula, sen for vi förbi på folkparken där emelie hämtade sin jacka som hon var klantig och söp "bort" på sledslayers ^^ , han som hjälpte henne att hitta den var tvungen att säga "ja, de ser verkligen ut som att du behöver en annan jacka än den du har på dig" :P HAHAHA! sen sa han tydligen " ja detta blev ju ett bra slut på de här året :P" haha.

efter folkaparken skjutsade jag emelie till systemet, där hon handlade för nätan 600 spänn :P fyfan!
Vi var även en sväng in på lantmanna där jag köpte 2 st spånbalar till hästarna, sen fyndade jag ett nytt grimskaft då mitt bästaste har snöat över :P! , sedan for vi hemöver iaf, och nu sitter jag här hemma och har alldeles just plockat in hästarna, nu är de faktiskt bara - 15 grader, men känns kallare!

Imorgon är de nyårs , som blir att firas här hemma hos mig tillsammans med emelie och erre :)! blir mjukisbraller tror jag ^^ och alkohol :P haha, tror de kommer bli king! ska bli så jäkla skönt att vara hemma, då får de då spåra så mkt de vill ;), sen har jag koll på mina hästar oxå, ska bli intressant att se hur Bajen reagerar på allt smällande. På dagen ska jag iaf ut med hästarna, om inte alla snorungar börjar smälla redan mitt på dan, man vet aldrig -.-!

Nu ska jag ta och he mig iväg till storbränna, jag och emelie ska se film och äta majskolvar :]!
sen nu till de sista! Denna tröja ska jag beställa hem när jag får min lön till veckan, ringde lönekärringen i stan idag och klagade lite, dom lovade att fixa allting på Måndag iaf :)!



sen avslutar vi med en mys bild på mig och min lilla vizzla från imorse :]!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0