3 december.

jag hatar när jag hoppat över att skriva en dag, då blir de alltid kaos och jag vet inte vart jag ska börja ngnstans :P! men iaf, börjar med gårdagen då jag och Jennie spenderade dagen i piteå för att kirra lite julklappar, gick fina fisken för min del faktiskt! fick ihop hela 4 st, + att jag redan har till 3 här hemma som jag fixat förr.
så nu återstår, hmm få se? 5 st tror jag ganska precis?  och för en gångskull vet jag på ett ungefär vad jag ska köpa :D de är inte alla gånger ^^ , de var hur som hellst väldigt trevligt i piteå, så himmla mkt mysigare än i skellefteå stad, dock är de så långt mellan dom 2 galleriorna dom har, så när man gått typ 3-4 vänder fram och tillbaka så blir man ganska less :P! men stämmningen i piteå är en helt annan, beydligt mkt trevligare folk!

Kom hem från piteå vid 19 tiden, jag chillade här hemma en stund,gav hästarna mat och sen blev de bondesöker fru! när de slutade kl 21 så kom jessika över och följde med ut och red en sväng, var hur mysigt som hellst då de var månsken! :] jag red Bobby som skötte sig fint förutom att de blev en sväng ner i diket då de råkade prassla till i skogen, och jessika red på Bajen som skötte sig väldigt fint hela ridturen :)! som vanligt istort sett.

kl blev ca 22,30 innan vi var tillbaka, gjorde natt åt hästarna och sen bar de av till emelie i storbränna för att följa med henne ut på en "nattlig" barbacka tur i månskenet, var hur mysigt som hellst om vi bortster från att jag höll på frysa ihjäl om mina fötter :P! , sen efter turen (var inne ca 01,30 :O ) så gick vi in och smakade på lite knäck som emelie gjort, ååh så gott de var! sen blev kl typ 2 och jag insåg att jag måste börja fara hem och sova :P


Idag har de vart en lugn dag, jag och jennie har käkat lunch på fältet och sedan tog vi min bil och drog ut och letade julgran! vilket vi har gjort heela dagen, utan resultat -.- har ganska nyligen kommit hem efter 2,5 timmars körning! att det ska vara så jäkla svårt att hitta sig en julgran, jag blir tokig! nu måste jag gå på min reservplan, som jag inte tänker nämna här :P!

-13 grader är de ute nu, riktigt jäkla kallt alltså! men ska ta och klä på mig och dra ut och rida Bajen en sväng tänkte jag, sen får dom komma in tidigt ikväll då de är så pass kallt.

Ikväll ska jag till storbränna och se mammas pojkar med emelie, sen Glee! en riktigt bra serie som jag faktikst lyckats hänga med i från starten, inte alla gånger !





Kommentarer
Postat av: saga

avundsjuk.. hinner inte kolla glee, tränar precis då :( men , kolla gärna in min blogg.

ofta ouftis och särskilt nya låtar och breaking news!

2009-12-03 @ 16:55:19
URL: http://sagabohinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

- palla glee..

2009-12-03 @ 17:10:32
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Ena

Grym blogg!! gillar headern som fan!

2009-12-03 @ 17:27:53
URL: http://enav.blogg.se/
Postat av: sara

Jättefin blogg har du :) kolla de här!



Dede DISSAR KISSIE o lottar ut 1000:- till nån av ALLA LÄSARE!!! :D



FINASTE KILLEN i bloggvärlden! DEDE skriver sjuuukt roliga texter, roligast på blogg.se

O helt OTROLIGT VACKRA kärlekstexter! Out of this world!



http://dedeprivat.blogg.se

2009-12-03 @ 17:33:53
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Fin blogg och otroligt söta och fina hästar:)

2009-12-03 @ 17:35:11
URL: http://hellquisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0