13 december.

Lucia idag!


Gårkvällen blev sådär, började lite halvtråkigt och slutade bra :)! den blev alltså helt godkänd.
Ngt sliten är jag idag iaf, tilloch med aningens bakis och jag drack faktikst inte så mkt! :O uusch, jag som alltid brukar klara mig, men de var endå lindrigt så jag ska inte klaga.

Idag har jag inte åstakommit allt för mkt, jessika kom över vid 1 tiden och hängde med ut med mina guldgossar en sväng, vi tog en riktig mysrunda i skogen! otroligt skönt var det, om vi bortser från att mina fötter vara som istappar -.-, Bobby var pigg som en mört och Bajen skötte sig fint som vanligt , han har dock tappat en sko, tur att Jami kommer imorgon och skor om dom.

Nu ikväll blev de äta pizza på pipens, sen blev de lägenhetsvisning! jätte fint var det, är 6rum + toa, men man behöver inte hyra alltihopa, de är så smart bygt , så jag sa att blir de ngt blir de isåfall köket ett sovrumm och vardagsrummet, köket är jättestort! sovrummet är stort och myisigt , sen vardagsrummet är oxå jätte stort ! sen med öppen spis :] ! han skulle fundera lite över pris osv, så skulle han höra av sig .
Jag är jätte peppad iaf! vore helt perfekt.


Ikväll är jag riktigt jäkla trött, tur att stallet är klart för kvällen så jag slipper göra de nu ;P!
ska bli riktigt jäkla skönt att sova inatt, blir en tidig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0