12 december, min brors dag!

Idag fyller min bror 22 år, säg grattis!

Iaf så¨har jag tillbringat natten i ursviken hemma hos Jonatan, igår afton blev de kalas hemma hos hans pappa och sedan vandrade vi ner till hans mamma dit harald och sussie komme och gjorde oss sällskap :) blev film och lite gosaker, sen såg vi liite lite idol, och de blev iaf erik som vann! inte oväntat, men man vet aldrig med svenska folket^^

Nu har jag iaf kommit hem, för 2 timmar sen ungefär, tagit ut hästarna som jessika var snäll och tog in igårkväll :) , nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en powernap då de blev tidigt upp imorse, eller om jag rent utav ska göra ngt vettigt? jag hinner iaf inte ut och köra Bajen nu då jag och emelie ska till stan en sväng kl 13 för lite små ärenden, nämligen fest ikväll :P! resten får ni räkna ut själva^^

Efter en snabbis i stan så ska jag ut med Bajen iaf, sen in och baka tårta och sedan göra middag! ska även hinna göra mig i ordning för kvällen oxå, fråga mig inte hur jag ska hinna allt :P för de vet jag inte riktigt själv heller.
ska ge min bror sitt 1000kr paket oxå, fan ta han om han inte tänker bli nöjd :P den var dyyr! nu kan jag lika gärna skriva vad jag köpt, då han inte är hemma och troligast inte ens läser ming blogg i huvudtaget :P ! en tröja är det iaf, riktigt jäkla snygg! nästan så att jag vill ha den själv, får vell stjäla den ngn gång framöver :P

Imorgon är det lucia, då kommer jessika över och hänger med ut med hästarna, så ska vi fara ut och mysa en sväng :] ! sen vet jag faktikst inte vad som händer? troligast ingenting :P

Måndag blir de jobb, sen kommer jami hit och skor om mina gossar!

sådär ja, lite uppdate blev de iaf :) nu ska jag nog förhoppningsvis göra ngt vettigt.




Måste ju hedra min bror på hans födelsedag ;)!!


Kommentarer
Postat av: Erre

HAhHa! Ola i ett vackert nötskal, som vanligt ;D

2009-12-17 @ 13:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0