9 augusti.

Dagen har rullat på, varmt som fasiken har de varit och som jag sagt förr så är man dum och drar iväg till varmare platser om exakt 5 dagar :P men då ska jag bada som aldrig förr och må allmänt gott med världens underbaraste personer <3

Kommer dock sakna djuren här hemma under dessa 7 dagar borta , särskitl min lilla Vizzla och sen hästarna såklart!

Idag har jag jobbat från kl 15 till 21,30 men blev som vanligt klar vid 8-8,30 , drog mig hemmåt och tog mig en persika, går nämligen på endast  frukt och sallad nu i 4 dagar framöver, kommer kännas tungt men jag ska klara det! jag skaa.
sen där vid 9 kom Jessika hit och följde mig ut och red en sväng, Jag red barbacka på Bajen så Jessika fick ta sadeln till Bobby, vilket nog var ganska tur ! han vart lite pigg då vi skulle trava litegrann och slog bakut några gånger, men de gick bra. Bajen var lugn och snäll som vanligt, han var extra försiktig idag då jag inte hade sadel, de brukar vara tvärt om, att dom tar chansen då dom känner att balansen inte är på topp ;P men han skötte sig exemplariskt liillgubben.

Nu har jag just kommit in, hästarna har fått kvällsmat och dom får sova ute även inatt, är ruskigt härligt ute ikväll! har sprayat på myggmedel så dom slipper småkrypen oxå, Bajen är extra irriterad, inte riktigt van vid livet här i norrland :P men nu mot höst så avtar krypen ganska rejält, de är redan en stoor skillnad på myggen! knapt några i sikte nu faktiskt.

Imorn (måndag) är jag ledig, ska bli skönt! den enda plan jag har är att motionköra Bajen , sen ska jag bara ta de lugnt och njuta av min lediga dag , har blivit ganska mkt jobb senaste tid, men de är bra på sätt och vis, pengar är aldrig fel.
sen måste jag börja se över vilken väska jag ska ha när jag åker utomlands, sen tvätta nå kläder så jag har allt som jag behöver inför resan.

torsdag kväll skjutsar jag iväg hästarna till betet, dom kommer troligast bli överlyckliga ! Bobby längtar efter gräs så mkt att de inte är sant, så han kommer nog bli i extas kan jag tänka mig ;P

När jag kommer hem från turkiet så blir de hårdträning för både mig och hästarna, eller Bobby ska sättas igång lite lätt och för Bajen blir de mkt jobb :) ser framimot det, kommer nog bli toppen! Han är en fantastisk häst.

Nu ska jag ut med hunden en sväng för att sedan lägga mig och sova, ska bli skönt att sova út lite imorn.

godnatt.


söt gossar!

Kommentarer
Postat av: mican

sv: tack =)

ja, dom blev jättebra =)

2009-08-10 @ 08:12:33
URL: http://diamantmoln.blogg.se/
Postat av: sussie

Jag gjorde min detox efter en annan tjejs detox, med några ändringar då.

prettywoman1.blogg.se

Jag veeet, hon ser och låter helkorkad men hennes detox verkade ju funka iaf ;)

där får du bra tips tänkte jag :)

2009-08-10 @ 10:11:10
URL: http://sussiestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0