April april din dumma sill!

Idag är det den första april,gissa vad man får göra då? :D LUURAS ;)
Inte för att jag är så bra på det, folk hör alltid då jag försöker ljuga om ngt ;P så jag antar att jag inte kommer att lyckas så bra, men testa ska jag minsan göra!

Och nej, de blev inte banan idag! finkan jag brukar låna var obesiktad och jag vågar inte köra med den då, skulle gärna vilja behålla mitt körkort , för de skulle vara typiskt om jag blev stoppad! med min tur så.

Ngn som såg den "rätta för rosing" igår, finalen? herre gud säger jag bara! pojken som van är fan i min ålder, han var bara 19 år och Linda är 35! altså 16 års skillnad mellan dom! det är faktiskt inte normalt, det där kommer ta slut ganska fort tror jag, om de redan inte gjort det?

Idag ska jag ev ut och rida en sväng, skotta i stallet och sedan duscha och göra mig klar för stan.
Jag ska springa in på bikbok och kolla efter en tröja som jag velat ha sålänge, den är tydligen på rea nu!
Jag hoppas att den finns kvar! isåfall blir jag nööjjjd :]
Efter det ska jag dra mig till Jonatan, sova där och sedan hem imorn igen mitt på dagen, har en klippning kl 1 :)
Nylles mamma ringde igår och frågade om jag hade tid i veckan,så självklart :)

sedan blir de packa inför fjällen imorn oxå, blir borta från fredag till söndag tillsammans med Jonte harald och sussie,de kommer bli bättre än toppen tror jag! jag längtar verkligen till tusen :D

Nu ska jag se lite tv, sedan gå ut!
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0