8 april.

Godmorgon .
steg upp idag kvart i 10, tog ut hästarna och gjorde klart det.
sen nu har jag ätit lite fruckost, blev en bulle och en macka, uusch! de är inte gott att äta på morgon.
Nu sitter jag här, har igentligen en del jag borde göra, typ diska bort och städa av bänken nere, ut och köra Bobby en sväng , städa garderoben ännu en gång eftersom pappa hela tiden plockar in mina gamla kläder som jag tänker snöra bort!  gaaaaaaaahhh,  men jag har typ ingen motivation till att göra ngt, vet inte riktigt vad de är ?
Jag känner mig halvslö och har gjort i ett par veckor nu, jag måste försöka börja dricka ordentligt , sen ska jag börja träna igen oxå , då tror jag de kommer bli bättre.
Man blir så mkt piggare då man rör på sig, sen får man i sig mera vätska oxå eftersom man blir mer törstig då man tränat. eller, mer vätska, man förlorar ju en del oxå, men n i fattar.

Jag ska iaf hinna ut med Bobby idag och köra en sväng, de är ngt som måste göras!
fast först ska jag se hem till gården, som börjar nu, jag hatade det programmet förr !
Men nu har jag blivit jätte inne i det och måste se de varje dag :P haha

hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0