6 april.

Hej hopp ! jag har faktiskt inte sovit tills nu, även fast jag skulle kunna om inte Jonte väckt mig  i morse vid halv 10, fattar inte att han var vaken så tidigt? de är verkligen inte likt han, han brukar alltid sova minst 2 timmar mer än mig.
Men, jag steg upp och tog ut  hästarna och gav dom mat och vatten, sedan gick jag in och åt fruckost med Jonte.

Nu sitter jag här och har ingen aning om vad jag ska hitta PÅ?
De blåser och snöar ute, så vädret är inte de roligaste ;/
Men ska nog endå ta med Hundarna på en promenad efter skoterspåret tror jag.
Jag kommer typ vara helt ensam hela veckan! mamma och pappa for till Fjällen igår, pappa blir kvar i 2 veckor och mamma kommer inte fören på torsdag, Jonte ville fara hem imorn och min bror ola jobbar hela dagarna och kommer säkert stanna hos cizzi ngn natt. Och jag måste stanna hemma för att mamma lämnade Azzi hemma (shäfern), henne kan jag inte ta med ngnstans för att hon löser så förbaskat med hår! sen har jag ju vizzla oxå, men hon är liten och behändig och löser nästan inget hår alls, så hon funkar ju att ha med sig iaf.

såå, jag kommer vaara hemma hela veckan och ha trååkigt! jag hatar då jag blir såhär "låst", att jag inte kan få fara iväg ngstanns då jag känner för det, uusch så tråkigt.

Har kollat vädret på Yr.no och dom visar värme i veckan! +8 grader och sol ska de bli och det skulle hålla i sig i en vecka!
Funderar på att dra ner på banan nu på fredag med Bobby en sväng, om jag får ngn som vill skjutsa ner oss.
Har själv ingen bil med kula tyvärr ;S

Jag hoppas att snön försvinner nu, jag är så less !
sen kan jag passa på att säga att de bara är ganska exakt 4 veckor innan jag fyller 19 , kass ålder, händer ingenting, men endå, alltid trevligt att få presenter iaf :]

Nu ska jag se tv, sen ut en sväng.
          


sen en fråga, vad tycker ni ser bäst ut, då jag är blond eller då jag är mörk som jag är nu?


Kommentarer
Postat av: lovisa

Du passar i båda! (:

2009-04-06 @ 21:10:19
URL: http://lowan.devote.se
Postat av: Anonym

du passar jättebra i båda=D



ska jag komma förbi ngn dag?;)

2009-04-07 @ 09:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0