3 april.

Godmorgon allihopa!
Jag vet inte om jag vaknade upp på ett trevligt sätt idag, jag satt mig upp i sängen och drog upp rullgardinen som jag brukar göra varje morgon, och ser till min fasa världens jäkla snöoväder!? uusch, då ville jag bara dra ner igen och lägga mig och sova till sommaren är här, men icket, upp och ut i hagen för att slita hö till den andra hagen, sen gå in i stallet och snöra på hästarna täcken och sedan ut ihagen med dom, såg vell ungefär ut som en snögubbe innan jag var klar med allting.

Nu sitter jag här, har ätit ett par skorpor till fruckost (inget annat finns hemma)!!!
ska snart ta och packa klart det sista inför fjällen, jag längtar verkligen tills vi är framme !
kommer nog inte bli så roligt att köra dit upp i det här vädret, jag hoppas att det ger sig snart.

Jag ska bege mig ut i stallet och skotta skit nu och göra klart, så slipper jessika göra det ikväll , inte så roligt på en freda kanske ;P? , så hon behöver bara ta av dom täckena och snöra in dom i boxarna.

GUUUD va jag vill iväg nu, kl 16 bär de av mot Joeström, sen längtar jag till vårat traditionella stopp i arvidsjaur på Frasses :] hahah!

nej, n ska jag ta tag i dagen! vi får se om jag skriver ngt mer sen, annars hörs vi på söndag då jag kommit hem!


En "snygg" vizzla som nyätit fruckost ;P

 Bjuder på en fruktansvärt hemsk bild på mig utan smink och ofixat hår från i morse :P!
Men jag insåg att jag har verkligen blå ögon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Joo jag ska börja göra det, det är flera som har frågat om det. Bara det att jag är så himla laaat, då jag gör ögonsminkningar orkar jag inte sminka hela ansiktet i samma veva, men jag ska försöka :D

2009-04-03 @ 16:58:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0