28 april.

tjollahopp.

Full rulle sedan kl 9 i morse, steg upp då för jag orkade inte sova mer, tog ut hästarna och gav dom morgon maten,
gick in och åt fruckost och klädde på mig och sedan drog jag upp på fältet och tankade bilen för att sedan bege mig mot byske med en Fälg åt ola som han skulle ha med sig till kåge på lunchen idag.

Så drog dit,lämnade fälgen och sedan brassade jag hem, åt lunch och kl 13 kom Mickonen och skodde Bobby, som förövrigt var stökig!  sen blev de Machos tur, han var skötsam som vanligt.
Nu har jag just kommit in och Micko just farit, jag skickade med han en ny grimma som ingen av mina hästar kunde ha^^
han har blivigt delägare i en 1 åring , så de passade bra sa han :P , kanske tar ngn månad innan han kommer i denmen.

Ja, hur som hellst, nyskodda hästar = + !
1450 kr fattigare= - ! (gav han tilloch med 1500, 50 kr dricks )

sånt är livet.

sen ringer Jonatan och är skit sur över att christers finka jävlas! de där jävla högerbak hjulet vill inte snurra, så han fick stå och slå på det som en idiot, sen ligger brommsen tydligen på lite oxå, han skulle ta en liten titt över det senare idag.
Jäkla christer som inte kan göra sånt där själv :P!

ikväll blir de en lugnt, har gjort klart stallet osv så jag har inget att göra, ska typ fara till byske igen och sola solarium?
fan va naajs! tills den dag jag får hud canser ;P

hörs sen fuckers.!

stök nisse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0