27 april,inlägg 2.

Hemkommen från staden.
Blev dock inget solande, jag blev för slö^^
stannade av först en kortis i byske och lämnade Hunden, sedan brassade jag vidare till stan där jag mötte upp Jonatan inne på Max där vi lunchade, och ska jag vara ärlig så var de inte så gott! ?? Max i mitt hjärta va fan hände?
Jag har nog ätit för mkt sådan där mat i mina dagar, för de var helt enkelt inte alls gott om man jämför med vad de brukar vara, jag är lätt besviken :( men kanske lika bra, då kommer jag kanske hålla mig undan från skräpmaten längre ;P?

efter det for jag förbi på travet en sväng, pratade med Christer , hade just varit trav men han tyvärr inte se ngt lopp ;S
sedan for jag förbi inne på royal och köpte skor, och de var faktiskt de enda som fick följa med mig hem?
duktigt av mig, jag är stolt!

sen trotsade jag christer då jag köpte skorna, han sa att jag skulle köra på dom rundande aliminium skorna, men jag tog dom i järn ist, så dom håller bättre! aliminium skorna blir slut direkt.
Sen är de min häst och jag gör som jag vill ;)

Efter royal brassade jag till byske och plockade upp Vizzla,sedan drog jag mig hemmåt och här är jag nu.
Skitväder är de ute oxå? vilket suger.

ska lägga mig framför tvn nu ,sen ut i stallet och ta in gossarna.
vi hörs sedan.


Bjuder på en "fylle" bild på mig och min älskade bästigaste Emelie :*

Kommentarer
Postat av: emps

sv: tack och lov så gick det faktiskt bra, tur dom har fri tillgång till hö så det blev inte några dåliga magar. men satan så arg jag var!!!!! ;)

2009-04-27 @ 19:26:49
URL: http://emelyca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0