22 april,mitt 4 sista inlägg idag.


Har just suttit och sett Vinnare-plus, och helt seriöst! Åke svanstedt, vilken jävla bitter fitta han verkar vaara :P
På varenda intrevju jag sett honom i så är han alltid tjurig! haha, nästan lite roligt att se! ^^
usch, hos hoonom är jag glad att jag inte jobbar^^




2 kuskar som jag verkligen tycker bra om är bla Björn Goop och Erik Adielsson, dom verkar vara vettiga båda 2!
sen går de ju inte undkomma att Erik faktiskt är ganska söt ;) 

                           


Nej fyfan, nu ska jag sova.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: maglate

Sv: Har inte planerat någonting till helgen, det är vårfest och så i helgen men får se om man orkar :]

2009-04-23 @ 17:43:06
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0