22 april,inlägg 3.


Tjenis ! nu är jag hemkommen från byske, for dit för att äta med min bror på bianco och sedan sola solarium, men då var ola tvungen att jobba över så jag fick äta själv, beställde och åt på kiosken, de funkade de med :)
sedan traskade jag iväg och solade, betalade för 24 min och de gör jag inte igen tror jag!
dom sista 6 minutrarna hade jag typ panik över hur varmt de var! sen blev jag jätte törstig och trodde jag skulle döö ungefär, men jag härdade och överlevde, röd som räka blev jag!

Gick till kiosken och tog mig en loka, sen brassade jag hemmåt till Fäll igen.
Nu har jessika just varit häroch hjälpt till att ta in hästarna.

Imorn hade jag tänkt att v i skulle fara till stan och in på royal för att köpa foder, sen kolla läget på banan en sväng oxå, men de får nog bli på fredag ist, ska till stan igen imorn vid 3 och promenixa med sussie :)
så då blir de stan 2 gånger på 1 dag, vilket kändes tungt,de pallar jag inte ^^  1 gång räcker.

Då blir de måla stall ist under dagen innan jag måste dra iväg.
På fredag vill jag ner på banan med Bobby! men de är ingen som kan hjälpa mig med lastningen ;S
Måste höra med pappa om han har tid, annars får de rent vara till nästa vecka , tyväääärrrr ...

Nu ska jag chilla nere en stund, sen sova, är trött som fan efter denna dag .
hörs!

 yeeahhh!

Kommentarer
Postat av: maglate

Sv: Klart det ! :]



Hoppas du får en trevlig morgon dag :]

2009-04-22 @ 22:29:20
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: mican

ja ska göra de sen =D



glöm inte hårfärgen idag!!!!

2009-04-23 @ 12:22:23
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0