21 april,inlägg 2.

Ikväll känner jag mig faktikst betydligt piggare!
Har ätit middag och har känt smaken av den, ljuuvligt!
sen har jag varit ute i stallet med jessika ikväll, ngt vettigt måste hon få göra på sin praktik :)
Jag lärde henne sela ,vilket gick toppen! får se om de sitter i till nästa gång ;)
sedan fick hon rida Bobby en sväng barbacka, han skötte sig fint även fast de var första gången utan sadel för honom.

Hängde upp hästskorna som Jessika målat under dagen, blev riktigt snygt! skickade med 1 till som hon ska få göra, som vi sätter upp imorn.

sedan spikade jag upp namnskylten på Bobbys box, machos boxdörr måste målas först .
Efter det tog vi in Macho och jessika fick borsta upp de monstret, han ser helt seriöst vanvårdad ut! han löser så fruktansvärt med hår! sen rullar han sig i den värsta skiten i hagen han kan hitta, och de är sååå trevligt att ta hand om sen på kvällen, (nooot) ! känns lika tröstlöst varje gång att borsta eländet :P
Jag längtar verkligen till sommaren!

sen ska jag börja raka mina hästar på vintern, så jag slipper de värsta hårlösandet .

NU har jessika gått hem, och jag sitter här och funderar på att göra en riktit tidig kväll så jag är pigg och frisk imorn.
Då ska vi hämta hö hade jag tänkt, sen göra en liten vår städning i stallet, rida Bobby och Macho och måla litegrann :)
De blir nog kanon.

ska ringa och höra med christer om hur banan ser ut, blir troligast att fara ner en sväng på torsdag eller fredag .

ska ut och göra klart stallet nu, ge hästarna kvälls hö osv, sen ska jag ta en bild så ni får se hur fint de blev med häst skorna ! :D

hörs seeen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

SJÄLVKLART måste vi det! gud avd roligt :D

2009-04-21 @ 20:56:39
URL: http://unafraid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0