19 april,inlägg 2.

Nåså gräääsligt vad de blåser ute :O !
Jag och Jonatan kom hem från byske för ett tag sen efter att ha handlat till tårtan och lite andra småsaker,
jag höll typ på köra ner i diket för att de blåste så mkt :P helt sjuukt.

NU är jag hemma igen iaf, har gjort tårtan som blev riktigt fin ;) ska ta kort på den innan den blir förstörd!
sen ska jag snart börja med middagen, de blir kött med grönsaker och kroketter med bearnisesås, riktigt muums!
ikväll blir de ta de lugnt med film, sen äta tårtan tillsammans med mamma och pappa ola och Jonatan.
Blir en tidig kväll oxå tror jag, imorn kommer som sagt jessika hit och praoar och jag har redan bestämt vad vi ska göra.

De blir utsläpp kl 10, sedan skotta i stallet och göra klart, efter det får hon lunch och vid 13 börjar hon om igen.
Då ska vi smöjra upp sadlarna och selarna, vilket kommer ta ett tag, sen göra klart inför kvällen i stallet.
Middag, och insläpp kl 19 .

de är iaf morgon dagen, tisdag blir de nog storstädning i stallet tror jag, sedan ev hämta hö oxå :)
Kommer bli toppen!

Nu ska jag börja med middagen, hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0