16 april.

Godmorgon världen!
jag vaknade där vid 10 och steg upp, höll på rasa ihop igen då jag kände min extrema träningsvärk i både ryggen och framsidan av låren :P nå så jävuulst! men jag gillar det, då vet man att man gjort ngt bra iaf.
Tog ut hästarna, och Macho ser verkligen hemsk ut i pälsen! nåså gräsligt, tur att de är över snart.
Bobby verkade lugn och harmonisk efter gårdagen, lite morgontrött bara men de är han jämt ;P
 HHAHAHA!


Idag ska jag dra en repa till emelie , ska hänga med henne ut och rida och sedan prata med hennes mamma om i sommar, om de går att lösa på ngt vis de här med Macho.
Om inte så får jag nog stanna hemma här , kanske lika bra endå?
Jag gillar inte hagarna på travet, dom är så fruktansvärt blöta och leriga, känns hemskt att han ska måsta gå omkring där på dagarna. Men sen andra sidan så har dom ju underbaraa vägar som är omskötta ! till skillnad från här hemma.
Vi får se helt enkelt hur jag gör.

Oavsett vilket så kommer jag jobba hos leif några dar i veckan under sommaren, vilket ska bli toppen!

Nu ska jag bära vatten åt hästarna och ge dom lunch hö, sedan lunch åt mig själv och efter det dra till Emelie!
hörs sen.

Föresten, grattis till mig och Jonatan som firar 3,5 år idag!
De ska vi fira med god mat och myskväll :) ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahha tackar :D



Och grattis på er! :D

2009-04-16 @ 11:55:30
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: mican

grattis =)

2009-04-16 @ 16:21:57
URL: http://diamantmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0