14 april,de blev ett 3 inlägg.

Ikväll då jag hämtade posten fick jag hem nå papper från byske skolan ,  jag vet inte om jag nämt de innan i tidigare inlägg , men jag har min första praktik elev nu v:17  som består av min granne jessika :)


Lite cool måste jag säga att jag känner mig ;) !

Jag har redan planerat vad vi ska hitta på, så de kommer bli kanon!

sen på tal om det, så när jag och sussie gick på stan idag så var jag in på bik bok och tittade efter en tröja som jag redan har här hemma, fast en annan färg som enligt ngn skulle vara på Rea, jag var överlycklig! tills jag kom dit och såg att den fortfarande kostade 359 kr, de sög! då blev jag sur och sket i den, men de är verkligen världens skönaste tröja och jag vill ha den! kan inte ngn köpa den åt mig? jag är alldels för snåål ;P

Jag måste spara ihop varenda krona jag har nu, de kommer troligast inte bli många kr betalda då jag är hos leif i sommar, men bara att få vara där och lära sig nya saker och hantera massa olika hästar är ju guuld!
sen får dom sko Bobby åt mig och köra han ngn gång om sänder som betalning :P

Ska hjälpa pappa på marknader i sommar + mamma på byske marknaden som varar i 3 dagar, och på dom dagarna tjänar jag 4 000 kr!  sen kommer jag ungefär tjäna 8 000 kr på att vara hos pappa , kommer troligast få jobba ännu mer hos mamma än bara marknaden oxå, så detta kommer lösa sig, och de känns verkligen toppen!
Jag kommer att ha råd att fara utomlands i slutet av sommaren tillsammans med Jonatan harald och sussie!
sen måste jag självklart betala skoning osv till hästarna, och börja betala av lite till mamma och pappa för höet.

Men de löööööser siiiig!

NU ska jag lägga mig och siva så jag orkar leva imorn, sen ska jag vara på travet kl 13!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0