1 april inlägg 2.

Här sitter jag mätt som en fylld kalkon! satan vad jag ätit, jag gjorde grekis pytt till middag idag, efter att ha levt snålt hela jäkla veckan så kände jag för att göra ngt lite lyxigare, så jag gjorde det :D gott var de mina vänner, mkt gott.

Idag har jag inte mått riktigt sådär jätte bra, jag känner mig lite febrig, antingen är de för att vi har typ 25 grader varmt i huset ? jag svettas bara av att gå upp för trappen och måste gå omkring i linne för att inte få värsta yrseln .
Eller så är jag helt enkelt inte riktigt frisk? jag vet inte riktigt, vid får se hur de blir med allt sen.
Jag har iaf inte ridit än, de har blåst så förbaskat hela dagen! men nu har de lugnat ner sig så jag ska nog dra mig en repa nu snart tror jag. Har skottat och gjort klart stallet, sen rensade jag jessikas kaninburar  ! eftersom hon hjälper mig i stallet ibland (ganska ofta) så tänkte jag att då kan jag faktiskt fixa hennes kaniner en gång,  det gick bra faktiskt! om man bortser från att den svarta kaninen verkligen hatar mig :P den fräser åt mig så fort jag stoppar in handen i buren !
endå försöker jag bara vara snäll, typ ge den mat eller rensa dens bur? tydligen duger det inte :P haha.

Jag läste om Linda Rosing och hennes val, att hon aldrig var kär i honom och att dom inte är tillsammans nu.
Hon sa faktiskt igår på programmet att hon var "super kär" i honom, fan vad jag störde mig på det !
Men, vem kunde inte lista ut att de skulle sluta på det här viset?
Om man ska gå på utseende så valde hon då faktiskt rätt kille, men han skulle nog passat bättre med Rosings 15 åriga dotter ^^

Nej, dags att dra sig utåt.
Blev inget stan idag som jag hade tänkt, ska fara ikväll iställer och springa en tväris på stan imorn innan jag far hem .
Hörs dåå.


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv, jajemen! Var kvar nu idag också då jag var in där ;D Finns i orange och grå kvar :)

2009-04-01 @ 18:11:04
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: emelie larsson

fin blogg

2009-04-02 @ 20:23:46
URL: http://poorkiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0