22 september.

Ja,snart är det den 25 och då kommer lönen, jag längtar! igår var de tänkt att jag och jonatan skulle vara med harald och sussie, men de blev inte.Allt blev bara så fel igår, enligt våra planer så hade vi tänkt komma oss till stan så vi var där vid halv 8 senast. Jonatan ville fara ut och köra 4 hjuling en sväng före och jag skulle hinna ut med Bobby en sväng, hade tänkt testa nya selen (Nej jag har inte gjort det än) , plockade upp den ur förpackningen och då var den inte ihopsatt, så jag satte mig ner och höll på med det ett tag, klockan var vid halv 6 på afton och jag blev vell klar med den vid 6 tiden? de var 2 saker som inte stämmde enligt mig, men fick till det tillslut iaf. Så då tog jag in Bobby och selade på, men vad händer då? Jo,svanskappan var över 10 cm för kort!!! det funkade ju absoolut inte alls, jag blev förbannad och slet av han selen, selade på min gammla hederliga sele (vilket tar en evighet med alla remmar) så klockan var vell vid kvart i 7 innan jag tog mi ut, och då var de halvmörk! så buttert skrittade vi iväg från gården, tur att han skötte sig fint som vanligt :) han känns bara finare och finare för varje dag som går, jag blir så stolt! och jag längtar verkligen tills jag tagit licensen och till i vinter då de troligast blir start :) känn peppen!

Idag bad jag Hanna att hjälpa mig att göra ngt åt bloggen, den ser ju väldigt tråkig ut? så jag skickade några bildeer till henne så hon ska göra en header eller va de nu heter åt mig :) jag antar att de kommer bli bra, betydligt bättre än nu iaf :D sen är hon ju vädligt konstnärlig av sig oxå, och gör otroligt häftiga sminkningar till på köpet! Hur som hellst, så hoppas jag att de blir lite stil på den inom kort :)

Mina planer för imorgon är :

*Ut och köra Bobby
*åka till byske och sola solarium (canser varning, jag vet!)Men jag älskar att vara lite brun.
*städa i huset
*ställa in garderoben i stallet och ta ner den stora vita hyllan som jag velat ta bort lääänge!
*Göra min beställning från börjes (fick katalogen idag, jag blir tokig, men på ett bra sätt? eller? :P )
*Ev pallra mig till stan och sova hos Jonatan.


De var allt jag kunde komma på för tillfället, antingen så kommer jag att vara väldigt aktiv och hitta på ngt mer än detta att göra, eller så komme de typ bli 1 sak av alla dom där 6 jag kommer att åstakomma, de återstår att se helt enkelt :)
På torsdag blir de tjejkväll i Piteå med sussie , mamma ville hänga med oxå så hon får vell vara med på ett hörn , hur som hellst så tror jag att de kommer att bli riktigt mysigt :) äta god middag ute med en av dom bättre jag har, och ja, umgås i huvudtaget, shoppa osv :) sussie, du är en stjärna! och jag hoppas att du vet om det *

Nu ska jag gåner och var lite social, med familjen. Jonatan jobbar natt den här veckan så de blir inte så mkt att umgås ;/
jag ska visa mamma vad jag vill ha ur börjes katalogen, och hoppas på att hon vill sponsra mig litegrann ;) haha.

Godnatt allihopa.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0