14 september

Jaha, inte blev de nå v75 för mig inte, de sög !
Helgen har jag tillbringat med Jonatan (ganska som vanligt) här hemma i Fäll, vi var hos han i fredas men vi for hit på kvällen, inge bio blev det heller ;/ men det tar vi en annan helg då ist.

Vi kom iaf just hem från Jysk i stan, har shoppat lite sängkläder osv.Dags att börja betala sånt själv nu ?
Man är ju trots allt 18 år, kan ju inte räkna med att mamma och pappa ska betala allting.
Pappa har iaf varit snäll och svetsat/skruvat fast spännena på vagnen nu, ska ut och testa ny selen imorn eller på tisdag,vi får se :) , ikväll ska jag ut med Bobby en sväng, blir nog så att jag kör honom idag med.
Jag måste ha tag i en ny sadel åt honom!!

sen fick jag ett sms av Bravads nya ägare, han skrev att han var så nöjd med honom :) kändes jätte skönt att höra!
sen frågade han mig om jag hade ngn mejladress så han kunde skicka nå bilder på honom, ska bli kul :)

nu ska jag antingen lägga mig ner och vila en stund, eller så far jag ut och kör Bobby redan nu? före middagen.
vi får se vad jag kommer fram till. Sen till middag blire tärnad kycklingfile med cafe deparis sås och wookgrönsaker &ris :) sen ta farväl av Jonte, antar att han ska sova hemma inatt? jobbar ju imorn. och efter det blir de troligast sova
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0