11 september.

har vare ute och kört Bobby en sväng för en stund sen, joggade efter hälleströmsvägen ca:4,5 km och han känndes jätte fin min lilla gubbe! lite pigg och ville springa fortare stundvis, sen blev han rädd fören stor sten i diket! :P annars så.
använde mig av gammselen idag , pappa hade inte hunnit svetsa fast fästena på vagnen än.

Sen har jag anmält mig till b-tränarkursen nu i oktober :) de ska bli najs, förutom att jag garanterat kommer klanta mig inför ngn så jag måste skämmas, så är de alltid. jag gör alltid bort mig? men de ska nog gå bra, tydligen ska man visa att man kan sela, köra lite grann och sen lämna över tömmarna när man kört till ngn annan på rätt sätt tydligen.
Ingen aning om de kommer ngt prov eller så? men de ska de vell göra bara för att jävlas .ääsch, nog gå deee.
ska bli skönt att ha gjort bort det iaf.

Ikväll ska jag duscha, sen tvinga ngn stackare att skjutsa mig till byske så jag kan ta bussen därifrån till stan, där hämtar Jonatan upp mig och sen bär de av till ursviken .jag ska nämligen vara där enda till på lördag! jag kommer att ha damp stundvis för att jag vet att jag har så mkt att göra hemma, men det ska nog bli bra trots allt. imorn ska jag klippa mig klockan 9 på morron, kunde inte hitta ngn sämre tid ;) haha, men de är kris så vad gör man inte då? jag ser ut som en sopkvast i håret, inte ska jag ha page nåmer iaf! jag ser framimot morgon dagen, på kvällen blir de bio med bara Jonatan, de var länge sen vi gjorde ngt sånt bara jag och han, så det ska bli myys! vi ska se Rally brudar tror jag, den verkar endå ganska rolig :P , sen lördag bär de av hem till Fäll igen .

Nu ska jag gåner och laga lite middag, sen pussa på hästarna lite och klockan 8 börjar idol , då äre i luleå! kanske ngn man känner igen?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0