10 september


steg upp vid 10 tiden idag, gjorde mig i ordning och följde sedan med mamma till byske, där jag bytte och åkte med pappa till stan för att inhandla lite småsaker , som råkade sluta på ca:4000 totalt, NAAJS!!?
Allt startade på Royal såklart, förbannade BUTIK! jag klarar inte av att gå in där utan att handla ngt, det går bara inte! jag vill ha allt jag ser + lite till, kan ngn ge mig det? gratis.

Både jag och pappa stod och drägglade över syntet klickselen med ALLT tillbehöver som huvudlag,käkrem tömmar osv osv, för 3495 kr! vi klarade inte av att lämna den där, då erbjudandet bara räckte till Lördag då de är V75, så vi slog till! de sved lite i börsen, men va fan! bättre pris får du leta efter för en komplett sele! så nu jävlar, nu är jag modern ;) och nu har jag allt, bara hoppas att de blir ngt av hästen då förstås, Men de blir det :) ingen tvivel.

sen har jag inhadlat lite småsaker åt mig själv såsom Näspray, hårinpackning &balsam , en parfym från HM och en mascara :) ! så nu har jag allt jagbehöver ett tag framöver iaf, känns bra! förutom att jag känner ett visst behov av pengar.
Sen även idag så har jag bokat tatuerar tid åt mig och sussie :) den 9 oktober klockan 9,00 smäller det! igen.
Förhoppningsvis har jag tjänat in lite kosing tills dess så jag ska ha råd att betala den ;) de vore ju en fördel.
sen är jag skyldig jonte en massa penagr oxå, som jag antar att stackarn vill ha tillbaka :P

Nu ska jag göra lite middag, de blir renskav med potatis! och sen ska jag ta hand om mina sötpluttar som står ute i hagen :) skotta ur boxarna helt och hållet idag och spåna med nytt och goluktande spån, så krakarna får sova inne inatt :)
sen borsta upp dom ordentligt och pussa ner dom lite, iaf macho, bobby har en tendens att vilja nypa mig i näsan, personligen tycker jag att jag har tillräckligt med hål där, Men de tycker nog inte han?

Imornkväll blir de stan, fredag morgon ska jag klippa mig, ännu en utgift! men måste göras, sen bio på kvällen! och lördag blir de hem igen, ev jobba om de blir som mamma sagt, sen vill jag till stan och se TRAAAV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0