godkväll.

Jag bad mamma att hon skulle köpa hem Allevo drycken åt mig idag, den där pulverdieten ni vet som man kan ersätta några mål om dagen med då man känner för det, har ätit soppa nu i 4 dagar så jag kände att jag var tvungen att variera med något :P , smakade den ikväll och de var de vidrigaste jag stoppat i munnen på länge! fyfan, uusch.
Nej, de blir köpa hem naturdiet ist, betyydligt mkt godare!
UUUSCHH!!MUUMS!

sen ska jag köpa hem lite tomtar,salald och gurka osv så man kan göra sig en god sallad någon dag oxå :)!
de är så fruktansvärt gott när man blandar ihop en sallad, sen steker man en kycklingfile och äter till, riktigt MUMS!

Mina planer för morgondagen är

*ut med hästar
*morgon prommisen
*fruckost
*träna
*Köra Bobby
*lunch
*mögla framför tvn
*laga middag
*in med hästar
*träna
*vänta på Jonatan
*sova

Ungefär sådär ser mina dagar ut nu, och jag känner mig piggare och är fortfarande mer målmedveten än någonsin:)!
Imorgon far pappa och mamma till tärna, så de blir en helg utan päron hemma, nu ska jag utskilja mig lite från mängden här och skriva att jag tycker det är ganska tråkigt! sådeså.

Nej, nu ska jag träna och sen väntar sängen.
Fredag måste jag hämta hö btw! Jonatan kommer gillaat ;) (NOT)

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0