8/9 oktober.

Banan idag med bobby, de gick huuur bra som hellst och jag är verkligen stolt över min gubbe! fyfan vilken skillnad de är på honom, känns så himmla bra att allting bara går åt rätt håll.

efter att Christer kört honom så fick Bobby duscha , sen fick han stå i marokhans box ett tag medans vi åt hambugare från korvgubben och snackade lite skit. sen var de bara lasta och pallra sig hemmåt efter en otroligt lyckad dag!

Ola skulle igentligen skjutsat mig till stan ikväll, eftersom jag ska upp tidigt imorn och tatuera mig. allt var som klart, men såklart ändrar han sig och vägrar! så nu sitter jag här, lite halverst stressad och vill bara sova, Jonatan den stackarn offrade sig och är påväg att hämta mig nu, tur att han är världens underbaraste<3

Blir att stiga upp vid 8 imorn, vill inte ens veta vad klockan blir innan jag får sova!
ska gåner och packa de sista.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0