7 oktober.

Idag har jag vart hos frisören , var på Trollsaxen i Byske vilket var jävligt länge sen! jag säger då bara en sak, dit ska jag gå hädanefter! förbannat så nöjd jag blev, när jag kom dit så hade jag ganska mörkbrunt hår med guldiga slingor, när jag gick därifrån var jag blond, inte platina blond utan "fint" blond , precis som jag velat ha det ! nu blir de inte färga på väldigt länge, ska låta mitt hår vila och låta min normala hårfräg växa fram, eftersom att nu kommer utväxten inte attsynas

Igår fick jag papperna om B-tränarlicensen, ett häfte med 108 frågor ! sen 2 böcker på ca 80-90 sidor som jag läste ut igårkväll, och svarade på en massa frågor i häftet. Men jag fattar ingenting, idag fick jag en "kallelse" , kursen börjar den 27 oktober och då skulle man ta med sig de där häftet, undra om man kanske skulle svara på dom frågorna där? :S de borde kanske inte spela så stor roll, ska gå in på seket imorn och fråga vad som händer riktigt :S, hade hoppats på att de var provet de där, men de är de vell säkert inte?  det återstår att se, får veta imorn .

Har just vart och hämtat finkan , så imorn klockan 10 ska vi vara från gården! bäst för Bobby att han tänker gå in, annars blir jag stressad som en gris och de förstör hela dagen.

sen imorn kväll ska jag försöka ta mig till Jonatan, om inte annat måste jag tvinga han att hämta mig :] ! för på torsdag morgon klockan 9 smäller det, då tatuerar jag och sussie oss! förbannat vad jag längtar, förutom att jag kommer bli väldigt pank, sen är jag skyldig både mamma pappa och Jonte pengar, de suger! jag måste jobba så mkt som jag får den här månaden, så man klarar av att leva ;O synd vore de vell annars.?

har oxå en trevlig räkning på 2225 kr sen Bobby var på kliniken.
jag kommer att gå i personlig konkurs! :(


hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0