5 oktober.

vilken pissig dag, vädret har sugit nåså enooorm! regn regn regn och blåst hela dagen lång, men men , vad gör man ??
Idag har jag och Jonatan pallrat oss till piteå, jag köpte sadeln som jag pratade om i tidigare inlägget, den ska provas imorn! . sen var viförbi Christer B och hämta nåra balar hö, regnade så satans mkt så vi lastade bara på nåra stycken så dom ska klara sig till mitten på veckan, fick låna en pressening som vi la över så de inte skulle bli allt för blött.


så nu ikväll har jag burit lite hö, skottat i stallet och tagit in mina små grabbar! dom stod och huttrade vid stängslet då vi kom hem, och Bobby skrek utöver sig och ville bara in från skitvädret.

Har även pratat med CHrister J ikväll och på onsdag klockan 11 blire banan med Bobby, jag längtar! har så himmla mkt att se fram imot den här veckan!

Måndag:vanlig dag, Bobby ska ridas!
Tisdag:slingning hos frisören
Onsdag:Banan med bobby
Torsdag:tatuering
Fredag:heelg! (Jonatan<3)

Nu ska jag ner och vara social med Jonte, sen blire sova, ärhur trött som hellst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0