30 oktober.

Idag har de vart en chill dag, har spenderat den med Jennie och vi drog till stan och schoppade litegrann osv :)
Riktigt trevligt, om man bortser från att vi höll på frysa ihjäl såfort vi gick utanför en affär ;O svinkallt var det.
Det som inhandlades idag var :

*Skitful mössa, men samtidigt ganska fräsig ;P från HM
*Sjal från HM


Inte så mkt men alltid ngt, jag behövde iaf en mössa! sen letade jag återigen efter en snygg kofta men fortfarande utan resultat, jag blir så förbannad! den perfekta koftan finns fan inte, jag börjar ge upp hoppet nu känner jag.

Hur som hellst, vid 3 tiden kom Jonatan till stan och plockade upp mig, jennie skulle möta upp sin syster osv.
Och nu sitter jag här hemma i Fäll, Jonte är ute i garaget med Ola och jag hade tänkt fara ut och köra Bobby en sväng, men vad ger de nu när de är bäck svart ute? kan endå inte ta mig mer än 1 km, så jag väntar tills imorn då de är ljust.
De är sten hårt ute nu oxå, så de blir bara skritt (piiiss)

På lördag ska jag jobba med pappa på marknaden som är i Byske, jag behöver alla pengar jag kan få! hästarna ska skos om den 10 november, och totalt kommer de gå på ca:2 tusen! med skor och allt då. Men för mig är de satikens mkt pengar som inte har så mkt till inkomst, de är dyrt med djur, men trots det är de lätt de bästa som finns  <3

Dom ringde från Royal idag, om boxskyltarna jag hade beställt , hon sa att dom skulle bli i plåt ist, vilket jag blev glad över :) sen frågade hon om jag ville ha ngn speciell färg, så de blir svart bakgrund och vit text med guldstrimmor i :)
Kommer nog bli skitbra det ^^ men även där blir det en utgift.

Nästa vecka under helgen blir de att följa med pappa till luleå på marknaden där, tjänar iaf 1000 kr då, och de behövs som sagt.

Nu ska jag ut och skotta skit, sen in med häästarna och sen ska jag se bröllopsform på 4an!
får se om jag kan träna ikväll, har så satans ont i ena benet, meeen någon form av träning ska vell gå^^

heejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0