29 oktober.

Nu till dagen, jag blev bara lite frustrerad förut idag , jag kan inte riktigt förstå mig på folk som är imot sånna som vill förändra sin livstil? leva sunt och må bra.?

de är skillnad på att "banta" än att äta bra mat och träna.

Hur som hellst, så har jag vart ute och gått en riktigt lång prommis med Jennie idag + hundarna :)
var riktigt skönt i början, fast lite tungt gick de på hemvägen i mina täckbyxor och skoterjacka.
Vi har nämligen haft minusgrader hela dagen idag, och jag frös som fan då jag skulle ut med hästarna i morse,
så jag tänkte att nu jäklar är de bara klä sig, fast de var bra att jag gjorde de iof, för de var kallt i början ^^

Vi gick vell sisådär 4 km, väl hemma klunkade jag i mig vatten och sen slöade jag framför topmodel , jag älskar Jade!
fan va snygg hon är, och självsäker, de gillar jag :)

Då de tog slut gick jag in och rullade köttbullar, kokade potatis och tog fram keson, mums var de kan jag säga :)!
Nu ska jag ut i stallet och skotta skit, sen in med hästarna och efter det blir de orbitrec en stund och sen kvällspromenad med vovvarna :) , kanske gör lite körkortteori oxå? det återstår att se.





Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha men Jade är ändå inte så bra :P eller de tycker inte jag, tycker hon är mest falsk :P men smaken är ju som baken :D

2008-10-30 @ 02:20:26
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0