27 oktober.

Har sovit hos Jonatan inatt, mysigt.

Första dagen på Kursen idag, otroligt trevliga människor allihopa! de här kommer att gå fina fisken :)
sen under dagen idag åkte jag in till stan en sväng, letade efter en kofta som jag letat säkerti 3 års tid nu? men aldrig hittat den perfekta , alltså inte idag heller :( men träffade iaf min kära sussiluska :*

Vid 3 kom Jonte och hämtade upp mig i stan, vi drog till eson och där beställde jag nya insugsgummin till skotern, så de blir överstökat någon gång^^ går på ca 1000 papp, men de måste göras, annars slutar de med att de kostar betydligt mkt mer! och de vill jag inte.

efter det drog vi hem till ursviken , lagade middag åt hela konkarongen och efter det skjutsade han mig till kursen .

Imorn blir de fällis, skruva lös gamm insugsgummina och bry sig lite om pärlan :)
sen måste Bobby ut .

Nu blir de sängen.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0