26 oktober.

helgen har varit bra, var och badade med harald och sussie i piteå igår vilket var mkt trevligt :D!
efter det drog vi hem till fällis och jag gjorde "grekisk pytt" till middag, smaakade gott!
sen av någon underlig anledning blev det fest?! men jag drack inte så mkt, smakar skit så.

Nu har harald oh sussie farit hem, jag sitter här själv och Jonatan är med ola ute någerst som vanligt?.
Jag ska snart ut och gå med Jennie en sväng, vilket är välbehövligt! känner mig fet som en gris.
Imorn ska jag köpa naturdiet , så jag kommer igång riktigt ordentligt!
Sen är de första kursdagen imorn, nivet licens kursen som jag pratat om.
Och efter det är de bara 2-3 veckor kvar till jag har min licens, YEEES!!! :D :D

var ute och körde Bobby i fredas , gick jätte bra! fast jag tror jag skrev det i förra inlägget? :P
Men säger det igen. fan, jag längtar i sinne till jag har min licens! blir lagom till då Bobby ska ner på banan igen :)
så får jag köra honom själv, weeei!

Idag blåser de som fasen ute, så jag avstår från att fara ut idag.

Måste ringa Mickonen och be honom komma hit och sko, så pållarna får vinterskor, börjar vara rätt halkgt ute nu vissa dagar ;O ,

Nu ska jag göra mig klar för utgång på byn med jennie !
tjo.
spök katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0