24 oktober.

Inatt kom Jonatan till mig, de var mysigt förutom att man sover världelöst när man ligger 2 st i en så liten säng, har en 120 och de är alldeles för lite! jag brer ut mig som ett tok på nätterna.

steg upp vid halv 10, plocka ut hästarna och sen gick jag in och gjorde fruckost .
Vid 11 tiden for vi och hämtade hö åt hästarna, sen lastade vi av och drog till stan.
Jonte hämtade sina badbyxor, sen drog vi på ica maxi och köpte mat till middagen idag och lite till imorn.
sen sprang vi in på arkens zoo och köpte en fiskvän till min kurtgöran som ganska nyligt fick sin kompis avliden .
Har inte kommit på ngt finurligt namn ännu, men snart så.

Nu snart kommer robin ch ska klippa sig, sen ska jag ut och skotta skti och snöra in hästarna och efter det blir de idol?
sen när de är klart blir de ut och springa, sen mina dagliga situps!

Föresten, jag glömmde nämna att efter vi hämtat hö idag så drog jag ut och körde Bobby en sväng, gick super förutom att han var het som ett ånglok! fick hålla in han rejält på hemvägen, Men han skötte sig fint annars :)

imorn blire som sagt piteå med harald och sussie, bad och skoterns dag mm , sen lyxmiddag hemma här sen! :)

Näpp, nu ska jag ner och fixa inför klippningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0