22 oktober.

Förbannade skitväder, de blåser som fan och är allmänt tråkigt ute! jag vill att de ska bli snö och jul NUUU .

idag har jag inte gjort särskilt mkt än så länge, har promenerat en sväng med Vizzla och sen gjort hälften av mina situps som ska göras idag, ska göra resten ikväll efter kvälls rundan.
Jessika kommer hit idag och ska få rida på Bobby, jag har sån satans träningsvärk i mina armar !
Men vi får se hur vi gör, om det har tänkt blåsa såhär så fårvi se om vi tar det imorn ist tror jag.

Imorn kväll kommer Jonatan, min älskling <3
Och imorgon far även mamma och pappa till tärna på marknad, jag antar att mamma vill följa med bara för att få fiska :P
så jag får äran att vara hundvakt i helgen oxå, får betalt den här gången så nu äre värt det ;)
Det är ett jäkla jobb att ha hand om 3 hundar , + hästarna då, iof så är vizzla min och henne har jag dragit på mig själv.
Meen, de blir säkert bra :)

NU ska jag snart ut i stallet och böka på en stund, ska måla klart Machos boxdörr, sen är de vell bara ca 1 vecka kvar till mina box skyltar kommer somjag beställt :) !

Måste säga att jag har världen bästa pappa, han la ut pengar så jag kunde betala räkningen på Bobby igår, så nu äntligen har jag det ur världen! känns jävligt skönt, sen så kommer jag inte vara så fattig den här månaden då trots allt, vilket känns bra.

Nej, nu ska jag ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0