21 oktober.

Idag har jag inte gjort så mkt, har tränat litegrann och sen har jag legat framför tvn typ hela dagen tills nu ikväll.
Jessika har varit hit med hennes kaniner, de blev faktikst ganska så hemtrevligt i stallet nu, bättre än innan iaf :) ska lägga in en bild senare ;)

Nu snart ska jag pallra mig ut och gå kvällsrundan med Vizzla, sen ska jag göra lite situps osv , nu äre hårdträning som gäller fram till jul så man kan njuta av den till 100% , och jag har inte tappat motivationen än! de känns bättre än någonsin måste jag säga, fan va braaaa!.

I helgen blir de ev piteå med Jonatan harald och sussie, vi hade tänkt bada som de ser ut nu iaf :) sen är de skoterns dag oxå, och de vill man ju inte missa?! :O

Jag saknar min Jonatan, imorn är det iaf onsdag och då är de bara 1 natt och 1 dag innan jag får träffa honom igen ,jobbigt. Meeeen, bara bita ihop.Imorn ska jag ut och rida Bobby en sväng hade jag tänkt, få se om han tänkt slå bakut då oxå ? återstår att se hur som hellst.

Nu ska jag natta hästarna, sen duscha och sen blire sova! är typ trött.
bjuder på en halvdålig bild på Bobby som togs idag med mobilen,han är söt endå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0