19 oktober.

Glömde bort att skriva igår, typiskt !

Iaf så Jobbade jag några timmar hos mamma för att tjäna lite pengar, som jag behöver mer än någonsin nu, helt sjukt.
sen kom Jonatan och hämtade mig och vi for hem till Fäll, tog på mig stallkläderna ganska direkt och sen gick jag ut och tog in Bobby och sadlade på han och sen drog vi ut en sväng i skogen, blev mest skritt pga föret, stenhårt och ojämt! nu tycker jag snön kan komma om de har tänkt vara såhär. Sen har Bobby kommit på att han kan slå bakut nu oxå när man sitter däruppe, han tycker det är skit roligt! men de gör inte jag , haha :P

var ute i ca:60 min och tjollrade på, sen red jag ett varv runt byn oxå och kollade läget, inte en endaste  kotte var ute!.

Idag har jag inte gjort mkt, steg upp vid 10 och tog ut hästarna och sen efter det har jag bara slöat på här inne, hade tänkt fara ut och köra Bobby en sväng, men de är crossar överallt som är ivägen så jag far ut imorn ist.
Ska ta och städa undan litegrann här hemma, sen vänta på middagstid så man kan äta^^

sen ska jag mysa sönder Jonatan ikväll för han jobbar eftermiddag hela den här veckan så vi kommer inte ses fören på torsdagkväll :( ! bajs, men jag klarar mig , om 2 veckor är han arbetslös stackarn så då kommer de mer tid att vara med varandra. . Jag måste jobba allt jag hinner innan den 25 då lönen kommer, måste fråga mamma om jag får jobba lite i veckan:O har så satans mkt utgifter så de är inte klokt! längtar till då Bobby börjar starta så han kan springa in lite pengar åt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0