15 oktober.

Dagen började med att jag steg upp klockan 9, tog ut hästarna och gav dom fruckost och sen gick jag en promenad med Azzi, vilket var mys och välbehövligt. Vid 12 tiden åkte jag med mamma till byske, sen från byske till stan med pappa.
Vi for först till banan och lämnade igen Christers huvudlag som pappa råkat ta med hem då vi var där med Bobby :P
sen for vi på Royal och kollade på vintertäcke åt Bobby så Macho får ha sitt ifred, hittade ett skitsnygt till bra pris! 639 kr, men när jag kommer hem visar de sig att de är ett fodrat ländtäcke :O! de såg verkligen ut som ett vanligt vintertäcke i förpackninge "piinsaam" , så jag får fara dit imorn och skämma ut mig och säga att de blev lite fel :P
Lyckades iaf köpa rätt mineraler , haha!

sen köpte jag färgat grus till mina fiskar, sven-allan och kurt-göran ;) nu kommer dom bli glada^^

Och nu i afton kom Jessika hit, vi for ut en sväng med grabbarna grus , jag trodde Macho skulle vara hyfsat pigg och galen, men han skötte sig bra sötgubben :) Och Bobby gick bra han med som vanligt.

Nu ska jag gå ut och gå/springa med Vizzla en sväng, sen ut med Bejliz och gå och efter det blir de nog inte så mkt mer, chilla runt en stund och sen blir de sova antar jag :), imorn ska jag till stan, jag och älskling firar 3 år tillsammans <3
sen som sagt byta ut täcket .

sen kan jag passa på att säga att jag aldrig någonsin har känt mig såhär målmedveten i hela mitt liv, jag vet exakt vad jag vill och den här gången ska jag ge de tid, och inte ge upp efter en vecka, för jag vet att jag klarar detta.
Fuck you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0