14 oktober.

Ja, soppan jag och mamma gjorde igårkväll vart inte sådär jätte lyckad, mamma pepprade på som fan och de känndes oxå om man säger så , omg! inget fel på själva smaken, men satan så efterstarkt ! jag brukar gilla stark mat, men detta var de värsta alltså, men de är bara kämpa på, man svettas efter en portion och de borde ju vara bra :P HAHA jisses.

De är rå mysigt väder ute idag, funderar på att fara ut med bobby en sväng barbacka, eller kanske ta macho en runda? :)
sen måste jag träna oxå, blir Orbitrec ett tag och sen ut och gå med vizzla .

Skulle igentligen fara till Jonatan idag, men pappa vägrade skjutsa mig så då pallar jag inte, jag hatar att åka buss! som jag skrivit ett antal gånger, men jag tror inte jag kan skriva det för mkt . Så jag hoppas hur som hellst att han kommer hit ett tag iaf så jag får träffa min sötnoos<3 , meen, risken är vell inte alltför stor antar jag.

Blir de inte att jag far ikväll på ngt underligt vänster, så blir de stan imorn ist.
ska inhandla mineraler åt hästarna,ett vintertäcke åt bobby om jag hittar ngt till bra pris vill säga.
sen lämna igen Christers huvudlag som pappa råka sno med då vi var på banan :P
Och efter det blir de att vara barnvakt med Jonatan.

fast de blir en tidig morgon isåfall, Bobby ska köras oxå!

Nu ska jag äta lite lunch, av den extreeemt goda soppan ;)! mums mums. 0_o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0