1/2 oktober.

Även fast jag inte har ngn lust alls att sitta här och skriva ikväll, så kännde jag mig tvungen att göra det iaf.
5 dagar sen magsjukan bröt ut, vist har de gått över men har fortfarande ont i magen och kan inte äta normalt än.
Energin är inte heller på topp, och nu känner jag att jag behöver den mer än nånsin.

Igårkväll for jag ut med Bobby en sväng, mörkt som fan var det ute i skogen så vi tog det ganska så lugnt, sen orkade jag knapt sitta kvar däruppe heller, mina ben ville bara vika sig och kroppen ville inte alls vara med på noterna ;/
Förhoppningsvis så blir de bättre med den delen snart? för jag har massora v saker jag måste ta tag i nu.

Idag har jag iaf åkt med pappa till stan , tog med mig slelen in på royal och dom fick titta på den .Dom blev helt chockade över att svansremmen var för kort , dom hade tydligen aldrig vart med om dess like ;S !? men jag fick iaf en som varn någon enstaka centimeter längre än den jag hade fått från början, ska testa imorn och se om de passar bättre.
Sen måste jag ut och rida Bobby en sväng oxå, hade tänkt börja jobba honom lite mer på volter så han "mjuknar" upp bättre i båda sidorna, känner att de är dags att börja kräva lite mer av honom nu, inte bara tjofsa runt i skogen .
Sen hade jag faktikst tänkt fara ut och köra Macho en sväng, de var ett tag sen han drog vagn :) de skulle han tycka om.
Sen  ska jag nog ev ringa crhister oxå och höra vilken dag till veckan han har tid att köra bobby på banan.

Jag känner typ paniken komma krypandes, jag har så mkt saker jag måste göra!
kan inte ngn var snäll och ge mig körkortet , så har jag åtminstonde 1 problem mindre iaf?
tänk om de vore så enkelt.

Nu ska jag sova, LÅÅNG dag imorn! skriver mer om vad jag ska göra/gjort då ist.
Godnatt.


Lämna oss inte :,( !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0