vilket snöoväder!


Det har blåst och snöat till och från idag hela dagen, och nu är de riktigt snöstorm ute! de gillas.
Har "premiär kört" skotern idag, om man bortser från in i garaget för ngn vecka sedan.
Jag längtar tills de kommer massos med snö !!!!

Planen jag hade idag var ju som så att jag skulle ut och köra Bobby,men vädret har inte alls vart särskilt lockande så han har fått vila hela helgen faktikst, inte för att jag tror de gör så mkt.om vädret inte är allt för katastrofalt imorn så ska jag nog rida honom en sväng ute i skogen:)

ngt jag därimot har gjort idag är plugga, har som sagt provet imorn till B-tränarlicensen, och jag måste klara det! jag kan typ allting nu, men jag kan nästan lova att jag kommer bli cenil därborta och inte kunna nånting,skulle inte förvåna mig.
Men nu ska vi tänka positivt! jag måååste klara det, ska läsa på innan jag lägger mig , sen har jag hela dagen på mig imorn att läsa oxå, så bara att hålla tummarna.

Efter provet ska jag och Jonatan färga håret, han har lovat att jag ska få göra en massa ljusa slingor i håret på honom :) kommer bli råfint!, sen ska jag göra ngn enstaka slinga oxå tror jag :) , de kommer att bli mysigt.

Veckans planer ser vell ut såhär ungefär:

Måndag:Rida Bobby en sväng,plugga inför B-tränar provet (klockan 18 smäller det)
Tisdag:chilla hemma hos Jonatan ett tag, sen blir de Fäll.
Onsdag:Köra Bobby,intervaller.
Torsdag:Hoppas på att Jonatan ska komma, städa stall
Fredag:mys här hemma med Jonte ,idol osv.
Lördag:Jobb i Luleå på marknad med pappa
Söndag:Jobb i luleå.

Ganska fullt upp har man endå i veckan, kan säkert klämma in ngn stund där jag pluggar körkortsteori oxå.
Började även tänka på att efter jul börjar jag ju skola igen, vilket inte är länge kvar ;S
ska läsa matte 1 gång i veckan,varjde fredag kommer det att bli, och jag hade hoppats på att hinna ta körkortet innan dess, men jag tvivlar starkt, jag måste verkigen sätta fart.

Nu ska jag gåner och plugga en stund, sen blir de film med Älsklingen<3
Godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0