5 nov.

Vilken dag, min bokade körlektion blev bara soppa av allting! dom hade tydligen försökt nå mig hela dagen, för att hon jag skulle köra med var sjuk, men dom hade bara mitt gamla nummer så gansk logiskt så svarade jag ju inte.
Tycker att dom kunnat anstränga sig mer, jag menar, har dom inte hört talas om hitta.se?
Hur som hellst så blev de inge av med det idag, vilket sög !!! fast har bokat in en lektion nästa vecka, så då hoppas jag att hon är där.

Fick även nummret till halken i piteå, så jag kan ringa och boka en tid, ska nog göra de till veckan efter att jag kört .

Pappa hämtade mig i stan vid halv 2 , vi drog ut på Royal och jag inhandlade nya vitnerpjucker till hästarna, sen linfrö olja till Bobby :) sen köpte pappa den där reflex jackan som jag velat ha :] fast han var faktikst skyldig mig dom pengarna.
Nu sitter jag hemma, har ätit middag för ett tag sen och nu har jag inge att göra.
Halkigt som fan ute så blir ingen körning/ridning idag heller , förbannade föreee.

Ringde Jonatan och frågade om han inte kunde komma hit och sova här till imorn, sen att jag följer med han hem sen och på fredag gå på stan och köpa farsdag present, men ICKE det inte, tråk boll. förbannat.

Jag behöver pengar, funderar fan allvarligt på om jag ska knacka dörr och tigga , typ så illa är det just nu.
Kan ingen ge mig ett vettigt jobb? med typ sådär 17 tusen i månan iaf? skulle vara najs.

ska iaf snart ut och ta in hästarna, sen ska jag träna som ett tok! de står bara stilla just nu, motivationen finns! men allt går så sakta, jag vill att de ska hända ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0