4 november.

Har hft fullt upp nu ett tag, har altså inte haft tid att skriva ;S sånt som händer ibland.
Har iaf inte kunnat vara ute med hästarna så mkt nu de senaste 4 dagarna för att de vart så satikens halkigt!
dom har inte fått sina vinterpjucker än (måndag 10 nov smäll de) och då blir de hårdträning igen, eller hård träning och hård träning, de är så satans hårt ute nu så de blir inte mkt mer än skritt och lite lunk, men bättre än inget.
Jag vill att snön ska komma NUU!! av olika skäl, men bla för att föret suger just nu, + att jag vill köra skoter.
På tal om skoter så skruvade jag i den igår, tog lös dom gammla insugsgummina och ska hämta ut mina nya på fredag hade jag tänkt, då hag jag troligast fått min lön :P?

sen i helgen bär de av till norsjö med pappa och tjäna kosing, behöver vartenda öre! har så förbaskat med utgifter just nu så de inte är sant :O bara ca: 2000 ryker på måndag då Mickonen kommer och skor.
sen imorn ska jag köpa en reflexjacka på Jula, 300 där. sen har jag en räkning från telia att betala på 900 spänn.
och sen vill man ju kunna unna sig lite saker oxå, men de får jag nog stå över den här månaden tror jag.

Imorn har jag körlektion, jag hoppas att de kommer gå bra, men de tror jag faktikst endå, har kört ganska mkt hemma sen sist jag var där :) så jag hoppas på det bästa, efter den kommer mamma/pappa och hämtar mig i stan, och då blir de fara förbi royal och köpa skor åt hästarna, sen förbi jula och ev köpa jackan , vi får se vad som blir med det.

Nu ska jag träna en stund, och sen blir de film med Jonatan :)

tjingeling.
blev rå sugen på romsås och ljusugns bröd :]!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0