21 nov.

Idag vaknade jag upp till ngt trevligt, snö! de snöade som fasiken i morse och de har iaf kommit 3 cm nysnö :D
Gick ut och tog ut hästarna ,och dom sprang och sparkade som tok ute i hagen , buspajkar.

Nu har jag och Jonatan varit och hämtat nåra balar åt hästarna,ska iväg efter middagen oxå och hämta 2 rundbalara som dom ska få in i hagen ikväll, de kommer dom nog att tycka om :)
sen har jag pluggat ännumer inför provet på Måndag, jag hoppas verkligen att jag klarar det!
Och då de är gjort blir de ta tag i körkortet ordentligt, för de behöver jag oxå.

Ikväll ska jag och Jonte till stan och gå på bio med Harald och sussie, sen blir de tillbaka till Fäll.
Imorn ska jag ut och köra Bobby en runda hade jag tänkt, sen på kvällen är de sledslayers, är inte så peppad på dricka just nu eftersom de smakar piss, men när de är gjort så blir nog treevligt ;)

Nu ska jag träna lite, sen se tv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0