20 nov.

Idag har jag vart hos tandläkaren,fyfan va ont de gör jämt! usch jag hatar det, sen fick jag vänta på att Jonatan skulle hämta mig i 3 timmar, tragiskt.

Har just vart ute och ridit en sväng med Jessika, jag red Macho åsså fick hon ta Bobby, allting gick så fint tills vi mötte en sata lastbil på en 3 meters bred väg ! alltså 2 hästar och en lastbil på fällfors smalaste väg typ, som tur var hoppade vi in på ngns gård där vi kom en liten bit ifrån den iaf, gick skit bra tills de tvär skrammla till som fan , då blev hästisarna rädda. Lastbils jävel.

vi vände om och tog en annan väg ist, vi hade turen att inte möta ngn lastbil där iaf :P
Den rundan gick bra, jessika fick vara med om några bakutsparkar , men hon klarade sig fint :)!
Macho som brukar vara vildast var lugn som en filbunke, ibland förstår jag mig inte på dom där karlarna.?

Imorn ska jag och Jonatan vara med harald och sussie på kvällen, under dagen vet jag inte riktigt vad som händer?
hade tänkt ta lite bilder på hästarna, men kameran är utan ström, måste ladda den men de kändes jobbigt ;P
sen på afton måste vi och hämta hö, dom ska få varsin rundbal i hagen nu äntligen.

Nu ska jag gåner och duscha,sen njuta av min havremjölk ;)!
piis.
Bjuder på en "snygg" bild på mig och emelie tillsammans med våra pärlor ;)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0