4 maj ,äntligen 18!

 Nu är jag ÄNTLIGEN  18 år! efter all denna väntan så är dagen kommen =D de känns ganska bra faktiskt, men inte är de ngn stor skillnad för tillfället om jag ska vara ärlig, de känns som en helt vanlig dag förutom att jag fått en del presener =)  tack till er alla som gjort min födelsedag till en bra dag!
särskilt tack till Jonatan harald och sussie som jag umgåtts med i stort sett hela dagen lång =)!
Vädret därimot kunde fått vara aningen bättre, men de funkade iaf förutom att de regnade stundvis.

Sen kan jag skriva här vad jag fått i present oxå hade jag tänkt=) så dom som är intresserade kan läsa det.

*Pengar
*godis
*presentkort på Gina
*Presentkort på Karma
*en förvaringslåda
*schampoo och hudlotion

Jag tror de var allt, jag är hur som haver mkt nöjd med det jag fått! pengar och presentkort är alltid jätte bra att få =D
Sen presentkort på Gina är inte illa, lite jag ska handla sommarkläder nu! =) sen ska jag gå till karma ocå inom en snar framtid och fixa till de blondaa så de blir perfa till sommaren =) jag längtar!

Sen har jag fullt upp nu ett tag framöver!

till helgen blir det marknad i Sollefteå med pappa och Jonatan.
Helgen efter det blir de falun med pappa, om jag klarar att vara ifrån Jonatan så länge vill sejja! =(
Och sen efter det blir de en massa jobb på Kiosken eftersom de närmar sig sommar mer och mer för varje dag som går, och de betyder mer folk och mer arbete =) men de gillas starkt! jag behöver alla pengar som jag kan få=)
Måste ju peppa för Turkiet med Mican oxå i augusti! de ska bli suuuuper naajs och jag längtar ihjäl mig!!!!!!!!

Nu ska jag sova med min älskade Jonatan, han ska upp på praktikt imorgon den stackarn och kommer att ha det i 4 veckor framöver, vilkt suger hååårt! jag vill att han ska kunna vara här hos mig =( älskling.
men , vi får vell ses på kvällarna ! de funkar det med, även fast de inte blir så mkt tid tillsammans så är de bättre än ingenting alls, jag klarar mig inte annars! gahhh.

jaja, godnatt gott folk!
vi seees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0