26 maj.




Man behöver nån att älska, även när de blåser kallt

behöver känna den där känslan som krossar allt

När man är ensam med längtan så blir de så

man tänker efter men så blir de bara så svårt

har inte sagt att jag är ensam och utstött

de bara känns som om jag är lämnad vid slutet

jag kunde sitta en hel dag och tänka på

om du skulle vända , vart i världen skulle jag gå

jag har inte varit en sån som alla ville se sin dotter

var mer en sån som dom vände blicken från

de skulle kunna vara så att jag blev utvald

är de på riktigt, eller något som jag själv valt

kan inte skillja på min verklighet från detta liv

sitter fast i dessa tankar behöver tid

jag grundar allting på sanningen som håller in mig

jag tar ett steg, men jag dras tillbax av hårda vindar

de finns en ångerst å de speglar sig i mitt drömmande

för sånt jag gjort kommer aldrig kunna glömma de

jag kan va den som igenkäns av sorgen

stark bara utanpå men i hjärtat är jag omkommen

de verkar meningslöst att bara gå emot strömmen

när de känns som om någon där tog drömmen

jag kanske verkar utifrån mitt eget tänkande

de som har hänt har redan hänt å ingen vind verkar ha vänt

Kännt de på mig, jag har vetat de en längre tid

om de ska vända är de dags att styra upp sitt liv

kanske inte blir exakt som jag förutsätt

men vad som hellst ,å detta livet är så övergett


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0