21 maj



Nyvaken. ruffisg i håret! pluffiga kläder, hungrig som en gris och saknar mig Jonatan <3
Så ser det ut just nu för tillfället, jag måste sejja att jag sovit så otroligt gott! vilket var skönt som faan.
Men de fattades ngt nu när jag vaknade , och de är min älsklings jonte som är och jobbar =(
Jag tycker han ska komma hem och hålla om mig nuuuuuuu , jag hatar att vara själv hemma hos han, de finns som inget man kan göra ;S. Fast jag funderar på om jag ska ta och gå ut på en promenad, för de är faktiskt +9 grader ute i skuggan, varmaste dagen hitils i veckan ! sen mot helgen ska  de bli ännu lite varmare, de hoppas jag!

Jag ringde mamma i morse, hon hade försökt ringa mig men jag hade stängt av mobilen för att jag har så lite ström kvar. Men jag ringde iaf och de första hon sa va - MIA! Jag tror Bravad är SJUK!!
Hmmm, kul att höra det då man just vaknat och sitter 7 mil hemmifrån och inte har körkort! ??
Men jag frågade iaf varför hon trodde det!  och till svar fick jag - MEN han ligger ner och reagerar inte då jag pratar med han! 

jag han iaf bli aningen orolig, men då säger hon till sist att han ställer sig upp och ruskar på skallen och sen går han och äter, Och då är de knappast ngt större fel på Bravad inte =),  de enda "felet" var att han var trött.
Haha, mamma kan vara rätt ful ibland må jag sejja. sen tycker inte mamma om Bravad igentligen och de vet vell han om , så han lekte nog bara Dissarn mot na ;) , klok häst de dääära , haha.

Jaa, den här dagen kommer nog inte vara särskitl "ansträngande" känner jag.

*Gå en promenad
*vänta ännu mer på att Jonatan ska komma hem<3
*se tv
*vänta lite till
*ev äta lite lunch
*Jonatan kommer hem
*myyys
*Middag
*ut och jogga
*vara med Mican , se bonde säker fru och dippa grönsaker!
*sova igen

det var som allt jag har planerat för den här dagen iaf, och inte ser den särskilt jobbig ut om jag får sejja det själv.
Jag önskar att jag vore hemma just nu, så jag kunde ta itu med stallet! för de behövs.
I helgen därimot har jag en hel del saker jag ska göra

*städa stallet
*rida/köra hästarna
*om de är ngt såndär varmt så ska dom badas
*Jessika kommer och ska rida
*fixa hagarna
*ev laga till sommarhagen
*plugga matte
*mysa med Jonatan<3

typ städa stallet kommer att ta hela helgen lång! fyfan, nu ska de rensaas och bli snyggt där inne.
Sen måste jag fixa nya bräder till Bravads box golv, för han har grävt sönder det.
Funderar på om jag ska lägga ut en gummi matta och ha ovanpå trägolvet, men på vintern blir de så jävla halkigt då dom har snö under fötterna, men endå. Ngt måste göras, för sådär kan han inte ha det .
Sen måste jag fortsätta att måla i stallet i sommar oxå, han inte riktigt klart i fjol.

fullt upp, men de är alltid roligt =) jag älskar då jag har saker att göra, de är de bäästa !!=)

Nu ska jag ta mig en promenad, sen en dusch och sen vänta på Jonatan !
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0