2 maj.


Nu är det bara 2 dagar till jag fyller 18 år, vilket känns obeskrivligt! hur kan jag redan vara så gammal?
De känns inte som de var 13 år sedan jag lekte i sandlådan med jennie varje dag, herre guud vad tiden går undan.
Men jag ser fram i mot det måste jag ju stolt få erkänna, nu blir jag snart vuxen! vilket innebär mycket ansvar, mer än vad det är redan nu. Man måste börja söka jobb, nog för att jag har jobb, men kanske ett bättre?
man måste börja betala bensin och allt själv, hästarna kommer jag att måsta betala helt själv.
Sen körkortet! de viktigaste av allt just nu känns de som, jag vill ha det så fort som möjligt!

Pluggade lite teori för 2 dagar sen,läste 4 kapitel ! =) , men sen känner jag lite stress nu oxå när de gäller matten.
Jag måste verkligen plugga så jag hinner klart det, annars blir jag psykist deprimerad! herre guud om jag inte skulle klara det! Men, det ska jag! jag måste peppa mig själv.

Sen ska jag börja skriva upp här på bloggen hur mkt jag tränar!
Så jag har koll på hur mkt de blir osv, de känns som om det kommer att bli lättare om jag själv kan läsa det jag gjort, sen ser jag fort då de är dags igen då man läser igenom för varje dag =)!
Sen ska jag sluta med godis och försöka dra ner på allt med socker, förstå så bra man skulle må!?
Jag har hållt mig i 2 månader 1 gång och bättre än så har jag nog aldrig mått ?
Meeeen, då föll jag tillbaka i samma spår igen då jag såg jonte äta godis, de blir så att man smakar och gör man det så blir man fast där igen, de är tragiskt!
Men nu ska de bli ändring på det, för jag vet att jag klarar det.Igentligen har jag inte så stort sötsug, de är bara de att om andra äter så smakar man själv, klart de smakar gott när man väl stoppar det i munnen!
Men jag klarar mig utan oxå, det vet jag.

Sen ska jag äta fullkornschips ist då jag känner för ngt riktigt smarrigt!
sen en bit mörkchoklad stoppar sötsuget, sen ska jag börja äta krom tabletterna igen! för dom gör att sötsuget minskar och man blir inte lika hungrig, vilket är toppen! de gäller bara att komma ihåg att ta den där tabletten varje dag. Sen har jag insett att alla jävla bantningsmetoder som finns, alla drycker och alla måltidsersättningar man kan ta ist för vanlig mat. Okey, de funkar garanterat för stunden! men vad händer sen? då man börjar äta normalt igen? för ajg menar, man vill vell inte börja leva på en choklad dryck tex? , man vill vell äta vanlig mat oxå.
Tänk er när alla andra ska äta grillat, så sitter du där själv med din måltids ersättning på 2 dl som du ska "bli mätt " av, neej usch! de tror jag inte funkar i längden, man tappar bara muskelmassa och jag kan inte tänka mig att man blir pigg och glad av det?

Träna mer och ät mindre onyttigt, den kör v på ist! =)

Idag ska jag ut och
*Gå 2 km
*Cyckla tränings cyckel 10 min
*150 situps
*styrketräning 10 min

Jag antar att de kommer bli mkt lättare nu när jag skriver upp det jag brukar göra,!
jag hoppas på det iaf =)!

5 kg ska bort innan utlandsresan med Mican, och fan ta mig om jag inte klarar av det!
vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0