18 maj.


okey, jag gör ett nytt försök med att skriva! asså, raderas det här så blir de 3 gången i rad =O och då känner jag att jag inte blir nöjd! jag har skrivit hur mkt som hellst och sen då jag skulle spara så bara försvann allting.

Men men, hur som haver.
Den här veckan har varit bra, om man bortser från vädret som suger totalt! vart for värmen igenltigen?
Just nu snöar de då för fullt och endå är de + 4 grader, jag fattar ingenting.

i fredas var jag ute och red Macho bubbe, han avr pigg och busig =)
Vi testade hoppa mina snygga hinder jag byggt ute i skogen ;) och han hoppade som ett tok!
Om hindret var 60 cm så hoppade hästen som om de vore 1,60 m! o_0 hetl galen iaf, men kul =)
Sen for vi och galoppa runt på stigarna i skogen, vilket var hjur härligt som hellst då alla bock språng var klara.

Lördagen altså igår tillbringade vi med Harald och sussie, vi åt vell i stort sett hela tiden känndes de som! haha.
Först åt vi lunch på frasses, jag åt sallad m kyckling och dom andra tog skrov. (jag vet, jag syndade)
sen till middag blev de tacos, och de smakade mumsigt =) men de känns verkligen att man orkar mkt mindre nu, magsäcken har vell krymt med tanke på hur lite mat den fått den senaste veckan.
Och efter middagen såg vi film  "storm warning", den var faktikst ganska bra och ganska läskig stundvis, så den kan jag rekomendera till er som gillare rysare =), och mitt i filmen så dyker sussies pappa upp med en stor Frasses påse, vi trodde seriöst att han skämtade med oss! =O men fram tar han 4 st hamburgare , 1 till oss var.
Vi hade nästan nyss ätit tacos, så hur hungriga var vi på en skala? men vårt samvete kunde inte seja nej  så vi trådde i oss hamburgarna och såg glada ut och tackade så mkt =), de var ju trotts allt vääldigt snällt!!!

när filmen nått sitt slut så chillade vi kvar i soffan en stund, man var så jävla mätt att man knappt kunde röra sig =P
men efter ett tag pallrade jag och Jonatan oss hemmåt mot fällfors iaf =)

Och idag, söndag, vad händer idag?
Vädret suger, jag vill bara lägga mig ner och dö en stund för detta gillar jag inte det minsta!
jag har iaf lyckats räkna lite matte och de gick rennt ganska bra tills jag körde fast på ett cp tal som gjorde mig förbannad, därför sitter jag här just nu och de kommer inte bli bättre om detta som jag skrivit försvinner igen!

Min tanke med denna dag var att jag skulle räkna matte, sen skulle jag rida och efter det far jag och Jonatan till stan igen för att fira hans mormor och morfar med bowling och pizza  (nej, ingen pizza för min del).
och ikväll blir de att sova, inatt har de gått trögt även fast jag var jätte trött då jag la mig! men, vad gör man åt saken.

Imorgon ska jag säkert vara i stan, jag antar det iaf. Där jag har igentligen ingenting att göra, så jag borde ta med mig matteboken och räkna som en griis! för det behövs, jag ska hinna 4 kapitel på 3-4 dagar nu, jag känner STRESS! , men bara 2 veckor kvar nu sen är de SOMMAR <3 jag längtar som ett tok, jag har en massa planer!

ev att jag far hem måndag kväll så jag kan ta hand om mina Hästisar =)!
Tisdag ska jag rida båda hästarna, sen matte matte matteeeee! uusch .
sen måste jag hinna jobba lite mer innan lönen kommer den 25, så jag får pengaáaarr =)

vi sees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0